Kevin 8 år

Idag fyller min älskade son 8 år. Det har gått fort åren har bara runnit iväg. Men innan barn hade man ju ett liv men detta liv är ju mer värdefullt. Har aldrig tänkt att jag skulle ha velat haft det annorlunda än vad jag har det nu. Med en super gullig son kommer man långt...

Vi har haft en sådan super dag idag så kunde ju inte blir bättre!!

Vi kom hem efter att jag följt med till skogen på skoljoggen. Jag hade som passande ledig dag på min sons födelsedag. Så ville vara tillsammans med honom hela dagen. Men på joggen umgicks jag mer med flickorna i hans klass och han lekte mest med pojkarna då :-D Skolan samlar in pengar till barncancerfonden. Vi gav en slant skulle bidra mycke mer om man hade mer pengar.

Kevin var jätte duktig som gick med på att åka till fotbollsträningen trots att han fyllde år. Efter träningen åkte vi till Tarmo där hans nya cykel fanns, en F2-Haro-BMX, super fin, ibland har man tur att det finns reor på hösten, 3000kr billigare som sagt. Massor med pengar. Vi var 5 personer som delade på cykeln, så skönt.

Jag gav honom kläder, bakugans och en bildatlas, den ska vi kolla i någon dag. Den var ju jätte bra o intressant. Tror den är mycke lärorik så Kevin kanske blir värsta experten på länder o sånt ;-) Kevin vart jätte nöjd med det men han ville ha pengar så han kunde köpa sig en cykel. Men nu har vi kommit överrens om att han ska köpa en tuff BMX-hjälm.

Grattis återigen min älskade lillkille!!! Älskar dig!! <3 kram från din Mamma!

/ Anette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0