Massage är verkligen avslappnande

Har idag haft en fruktansvärd smärta i ryggen. Har haft en jätte jobbig tid. Ont varje dag. Måste uppsöka sjukvården och kolla om det finns alternativa vårdande behandlingar. Så att man slipper ha ont!! Tack Katja för den braiga massagen.:-D

Kevin var på fotbollen ikväll, sista veckan ute. Det börjar bli kallt. Men jag satt kvar i bilen dem sista 5-10 minutrarna på fotbollen. Var ingen ide att gå för att sedan vända tillbaka. Kevin ville att jag skulle ha stannat och kollat på träningen men tyckte tyvärr att massagen var mer viktig. Då e det akut. Jag väljer inte bort att kolla på träningen om Kevin ber mig att stanna annars, det skulle verkligen inte falla mig in...


MIN FINASTE FOTBOLLSHJÄLTE!!! <3

( Fotot e från i somras)

ska kolla lite på tv, sen sova trött, det var min lillgrabb också för han har sovit ett bra tag redan... sussar så gulligt...

Ha en bra måndagkväll. Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0