På besök hos Sanna o hennes familj

Det är så roligt att man har sina allra bästa vänner hemma om dagarna då kan man bara ta bilen och åka iväg för att besöka dem såhär på sin lediga dag :-D

Jag hann lägga disk i diskvatten innan vi åkte hit annars har vi bara varit på morgonen, Vaknade ju inte förrens 8,20 :-O Så skönt det var. Somnade ju som sagt med datan i famnen igår kväll... Livet som helgarbetande o festprinsessa tog musten ur mig rejält :-)) Men man ska passa på när inte Kevin är hemma. Man gör liksom nytta o samtidigt har nöjen på schemat också.



Nu e man mätt i magen efter att man ätit lunch, men Kevin åt inte en tugga. Han lär vara jätte hungrig sen senare, men om han inte ens kan äta pasta då får han skylla sig själv, middagen blir inte förrens 18,30 efter fotbollen. ( Om vi åker dit med andra ord) 
Han lär vara hungrig men för första gången ska jag försöka vara hård o låta han gå hungrig till nästa gång det erbjuds mat. Han lär äta ett äpple från Sannas trädgård för att hålla sig någorlunda i form :-)

Vet inte vad vi ska hitta på Sanna ville gå på bio med pojkarna, men vi har tyvärr sett båda barnfilmerna som går nu :-( Annars skulle vi mer än gärna följt med ikväll... Det får bli en annan gång. Mina 2 senaste gånger som jag o andra planerat har ju inte blivit av, tyvärr.... Men man hinner gå på bio i höst!!

På återseende... byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0