VARFÖR!!??

Du var som en dröm
som aldrig riktigt kom fram till min dörr.

Du höll min hand lika ömt
som jag höll i din.

Dina pussar var så otroligt mysiga o goa
Mina läppar vart nästan helt förstenade o torra ;-)

Så varför var allt bara en lek
som om allt bara var lika hårt som ek

Att vara tillsammans några dagar känns ibland som en evighet
när allt bara sen ska rasa samman av elakhet.

Jag är så besviken på dig
för jag ville ju bli din tjej.
Men det var visst inte riktigt din grej.

Hur kan man fortsätta "spela" när man ser den andra få känslor!!!
Jag kan bara inte förstå.
Det sämsta är nog att ni med hjärtan är för få.

Varför han bara försvann? Fast han bara skulle åka till Köpenhamn.
Och sen därifrån hem till någon annans famn??

Hur kan ett par ögon ljuga så mycke.
Fast dem egentligen inte berättade hela sanningen.
En blick som kunde göra en till ett underbart roman stycke.

Det kändes så "äkta", underbart o mysigt
men det var bara en falsk betoning bara för att han ska vinna på detta,
i hans egen hemliga hetta...

Jag kommer gå vidare från detta fort
för jag vill inte bli en som vill bli trampad av en fot..

<3 Hoppas du förstår att jag inte hatar dig men är verkligen besviken <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0