Västerås.

Jag åkte med min moster, systerson och Kevin till Outleten vid ÖoB, sen åkte vi hem med Tommy o sen till Storstan med Kevin. Han ville stanna hos Heidi.

Hämtade även NewBody kläderna samtidigt. Så bra med nya Svarta Strumpor till Kevin. Kalsonger o strumpor till mig med...Kallingarna kommer att vara lagom i storlek nu. Jag trodde dem var alldeles för stora men så e det inte.


Dem är rätt tuffa tycker jag iallafall...


Jag var på Sminkparty hos min moster i Västerås. Det var trevligt tyckte jag. Jag ska beställa en handväska och ev lite smink, men vet ej ännu om det blir så mycke, då jag har beställt så mycke kläder på sistone... Jag kanske följer med en annan moster på färganalys-party...

Nu ska jag bara slappa skulle ha haft en slappardag men det vart inte så tyvärr, känns i rygg o nacke nu. Skulle behöva vila men det får jag göra på fredag istället... Ledig dag...

heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0