Vilken härlig helg.

Igår sov vi över hos våra vänner Sanna, Fredrik, Tristan, Thelma o Vilmer. Så trevligt vi hade :-) Men jag somnade till IDOL jag var ju så trött. ;-)


Vilmer i tunnan <3


Vi åkte fyrhjuling :-D Jätte kul ju :-))



Sen åkte vi till "Storstan" och besökte Heidi med familj. Och jag var till Tarmo som fixade Kevins present han hade t om fixat lysen till den, han är ju bäst... TACK!!!



Vad jag älskar min gudson DEX han är ju så kär för mig, han är så speciell <3 Han hade tagit på sig min ena sko ;-)

Jag har 3 gudsöner till den äldsta bor i Finland, Verneri, Jasper och Tristan.
Dem är också bäst o älskad av mig!!!

Imorn ska jag rösta, tvätta o storhandla med syrran till mamma.

Om jag fortfarande har magsmärtor då får vi se hur vi gör med allt. Måste ringa sjukvårdsrådgivningen isf...

Nu tänkte jag kolla lite på tv o sen sova, tröttare än på länge! kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0