Det blir som man bestämmer sig för

Jag är lite oense med mig själv om hur mycket tid jag ska lägga på studierna. Nu vill jag lägga mer för jag vill försöka få lite bättre betyg i Svenska B. Nu ligger jag på G och jag vill verkligen få ett VG i slutbetyg, så lägger manken till i dem resterande uppgifterna och hoppas kunna få mer än G på dem så hoppas jag :-))
Men bara jag får G så är jag mer än nöjd.

Idag sover min systerson Rasmus här <3 det e alltid så mysigt o kul att ha han o hans bror här. Det känns att man blir mera hel på det sättet, min syster/deras mamma finns ju tyvärr inte här längre, så det är viktigt för mig...




Jag verkligen älskar min kamera!! :-(

Nu ska vi kolla klart på Efterlyst o sen sova, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0