Fin vårblomma/påskblomma

Jag var o köpte lite ingredienser till mellisen o middagen, så passade på o köpte denna söta påsklilja.



Sen har vi haft Kevins klasskompis här medans hans mamma gjorde prov. Det var jätte roligt för min son. Vi åt året första utomhus mellis bestående av pannkakor, mums...



Sen till middag åt vi chili con carne med spagetti, brukar ha ris till men jag hade inte tillräckligt hemma. Det vart faktiskt gott :-))

Sen följde en annan klasskompis till Kevin på hans basketträning, hon har följt med några gånger våran söta Ella.

Nu har jag duschat Kevin inför operationen imorn, jag är rätt orolig för narkosen. Tror jag har ont i huvudet pga detta... tog två alvedon nyss men det verkar inte släppa :-(

Nu ska jag lägga Kevin o sedan slappa, vi ska upp tidigt... kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0