Lek o skoj

Vilken underbar dag. Jag följde med min sons klass på klassresa. Det började lite konstigt, men det ordnade upp sig sen... Jag tyckte det var kul att få springa, hoppa, åka cykel, spela fotboll/basket och klättra. Jag vart svettig t om väldigt bra motion enligt mig. Att leka med barn är det bästa motionen som finns. Roligaste också för den delen.





Bara några av fotona jag tog idag, kan inte lägga ut några andra för det finns några klasskompisar som man inte får lägga ut på internet. Respekt åt dem :-))

Jag har skickat iväg några skoluppgifter idag, så man får hoppas att dem känns underhållande för läraren att läsa.

Nej nu fortsätta kolla på FB sen sova.... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0