Min Valborg

Jag har haft en jätte jobbig studievecka t om övervägt sluta studierna för jag har verkligen kämpat men fastnat i en uppgift, frusterande när man suttit med uppgiften i ca 12 timmar och inte fått till det ännu. Nu har det kanske släppt lite.... Men muntligt prov i telefon är ingen  höjdare... Jag har gjort delprovet i Svenskan det var lite små svårt att göra.. Men får se vad man får för poäng. Trodde ju att jag missat Godkänt i matte, men till min förvåning hade jag klarat det med 5 poäng över gränsen :-) Hoppas jag klarar nästa med....

Kevin åker till sin pappa om en timme, så jag är barnledig hela helgen. Det har inte hänt sedan förra sommaren. Känner att jag måste släppa ansvar över borde jobb, studier och son just nu så jag kan hämta krafterna som har försvunnit.

Ikväll ska jag o min kusin gå ut o festa lite. Ska bli så skönt att bli bjuden på mat o allt :-)) Jag sa redan i veckan att jag inte ville sitta hemma. Bättre att få slappna av helt o hållet, komma hemifrån..

Imorn blir det kanske mamma en sväng, sen på kvällen Torshälla som det ser ut nu. Men jag vill inte hålla på och bestämma allt just nu, vila upp mig...

Nu ska jag duscha och se till att Kevin sköljer av sig lite av innan han ska åka... Kommer sakna honom, men det är bäst att få lite egen tid just nu.

kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0