Nu e vi hos Susa o co.

Det e så sött med bebisar. Collins är inget undantag, han är så söt med sina chokladbruna ögon.



Min son och hennes tjejer har varit ute o spelat fotboll och sprungit ikapp. Det är så roligt när dem har roligt ihop för det har jag med deras mamma. Vi var iofs bättre vänner förr eller åtminstone närmare varandra. Vi gjorde mycke tillsammans, det var tider det :-)) Men vi kanske kommer dit nångång igen. Äkta vänskap lever för alltid! Tur är väl det att man har vänner som följer med trots att man tappar kontakten under några år. Vi har båda blivit mer vuxna under åren och förstår vad som är viktigast här i livet. Våra barn <3!!

Kevin ska ha sin söta klasskompis Ella sovandes hos oss i natt. Dem 2 är också så roliga att kolla på när dem leker så bra ihop. Ella är så bra att ha med att göra, hon är så lugn och rolig! Dem brukar för det mesta spela Playstation och vara utomhus o cykla eller spela fotboll. Kevin har lärt upp Ella att stå i mål och det har gett resultat, Kevin berömmer Ella att hon blivit så duktig i mål :-))

Vi kanske ska ha en myskväll med lite gott (chips) för det e ju våran fredag idag. Barnen är lediga torsdag o fredag, så det räknas som fredag. Nu när jag studerar på distans behöver ju jag inte ha barnomsorg direkt fritids är stängt, men jag måste fortsätta med min debattartikel imorn. Jag har kommit en liten bit på vägen, men måste säga att det e svårt att komma igång.

I helgen ska jag jobba och det är pappahelg för Kevin. Det gör inget för jag kommer ha fullt upp med studier mellan arbetspassen. Tiden kommer att gå fort och sen har jag Kevin hemma i nästan 3 veckor innan det e dags för honom att vara hos sin pappa igen. Jag njuter varje gång han kommer hem, för jag är inte hel när inte jag har min son hemma. Han gör mig hel! Han är den person jag vill vara nära. Han är den bästa människan jag har i min närhet. Han är BÄST helt enkelt!! <3 Älskar dig min son <3 /Din Mamma

Nu ska jag ta och vara lite social mot min väninna innan vi ska åka hem för lite mat, kycklinggryta med ris blir det idag :-) Jag har även potatis kvar som jag kan steka, tror det isf blir den första gången jag gör det hemma. Brukar inte få över potatis. Men man kan göra någon korv, morots, purjolöks o potatis pyttipanna bara. Lättlagat :-)) Steka lite ägg till så blir det lite mera :-)) Får se vad det blir....

Ha en underbar dag, tänk positivt och lev livet mina kära läsare :-)

ps Igår åt vi 3 rättersmiddad med arbetskamrater på Tingsgården, det var helt ok förrätten var godast :-D Tack kollegor, detta gör vi om <3 ds 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0