Svenska B

Det är verkligen inget ämne för mig. Jag förstår inte att hur jag ska börja med Debattartikeln om Upplysningstiden. Jag vill verkligen komma igång för nästa vecka ska det vara inlämnat tillsammans med en annan uppgift. Och sedan har jag delprov i matte. Det känns ju väldigt roligt :-( Ifall allt kunde gå lite lättare att man förstod det man skulle göra. Då skulle man inte ha samma problem som jag har nu.
Jag hade missat en uppgift i Pedagogisk ledarskap som jag avslutade nyss. Det gick fort så hoppas jag gjort rätt bara :-))
Att studera på distans är inte lätt, men samtidigt passar det mig just nu bäst pga friheten. Jag får vara o göra mina skoluppgifter vart jag vill. det känns så skönt. Jag har lite att stå i men jag trivs med att vara tjänstledig från jobbet. Tänk vad skönt att slippa ett tag....

Jag har lite roligheter på g. Ikväll ska jag o mina kollegor ut o äta och kanske ta oss ett glas eller två. Det ska bli så skönt att göra annat. Att komma hemifrån och släppa studierna för denna dag. Tänker inte ens kolla på svenska uppgiften mer idag, det tar för mycket energi från mig tyvärr...

Min kära syster kommer att vara med min son idag. Dem får kolla på film eller vad dem vill, bara dem är sams o har det kul!

Nej nu ska jag fixa en grönsakslasagne åt mig nu... kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0