April 19, 2011

Operationen gick bra, men det e klart han har ont! Stackarn :-( Det försöker vi mildra med lite Alvedon och salva som ska hjälpa till att lindra lite av smärtan. Kunde faktiskt ta hans smärta istället för att han ska känna av den :-(

Vi har haft det roligt. Sannas son, min gudson, har sovit här i 2 dgr. Det har varit så roligt. Vi har varit o hälsat på hos Heidi o co. Det vart några timmar kan man säga :-) Pojkarna följde med Jasper till hans fisketur, jag var ute med Dex medans Heidis bror stannade inne med Lionel. Dem är så söta pojkarna <3

Jag har ingen som helst lust till att studera nu :-( Måste ta tag i matten denna vecka, och samtidigt läsa lite av boken jag har lånat på biblioteket. Kolla fram lite info om kvinnliga författare från förr osv... Det blir nog rätt lätt sen när vi åkt till Västerås. Där kan jag få lite egen tid, hoppas jag.

snart åker vi till Sanna o gör lite lunch...

Ha det bra nu. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0