Dagen med roliga händelser



Kevin och hans klasskompis Ella fick gummihandskar på sig när dem ville leta maskar. Dem hittade massor och ville åka ut o meta, men det vart inte så. Kanske nångång när vi får med oss någon fiskare :-))

Vi åkte till våra vänner, där Kevin även stannade för att sova över. Jag behöver inte känna mig ensam för min lillsyrra sover hos oss.
Besökte TunaPark där Kevin fick ett örhänge dock inge bra kvalitèt trodde det skulle vara bra för köpte från guldfynd. Den var billig så ingen större fara skett... Vi båda fick med oss skor. Ett par gympaskor till Kevin så han kan spela fotboll, sen ett par "sneakers" och jag köpte ett par textilskor med lite högre klack. Kommer bli toppen :-))

  Fina va?

Nu har jag shoppat så mycket igen så det e bara att ta det lugnt resten av månaden. Det är svårt att förstå att jag har börjat studera, att man inte har lika mycket pengar att röra sig med. Kommer bli så intressant att se att hur mycket mindre jag har :-P

nu ska vi fortsätta att kolla på BB, sen sova är så trött nu....

kram på er

Jag har skrivit debattartikeln nu, vilken befrielse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0