Våran påsk

Den har verkligen varit bra, hela veckan faktiskt!! Jag har inte gjort så mycke skoluppgifter så nu måste jag ta tag i det. Det blir inge bra ifall jag inte hinner med. Jag jobbar ju 2 dgr i nästa vecka också. Det känns som många nu när jag varit så lat o haft påsklov med min son. Men jag älskar att ha haft hela veckan med min son. <3

Vi har kollat på Rio på bio, varit till Torshälla, varit till Västerås, jag har festat lite, umgåtts med släkt och vänner. Vi var på IKEA idag, jag köpte ett avlastningsbord, bäddset, badrumsmatta, en lampa till Kevin, servetter och 2 kuddar. Det blev inte så mycke denna gång men nästa gång ska jag köpa lite grejer till Kevins rum... Expedithylla exempelvis..

Sugen på att överraska Kevin med en tv också. Den kostar ju bara 999kr nu billigare blir det nog inte :-D Ska tänka på saken tills närmare helgen så får jag se.. Känner jag mig rätt så blir det ett köp... Jag behöver en ny tv, men väntar nog ett tag till innan jag slår till...

Kevin vill verkligen lära mer av att åka skateboard och jag har väl lovat honom att kolla upp en plats att åka på. Vi åkte i skateparken i Vallby idag, han kände först sig jätte osäker, men sedan blev han mer o mer säker på sin sak, försökte på alla sätt få till hoppen osv...

Nej nu måste jag bryta här för jag ska jobba imorn, har inte jobba "vardag" på jätte länge känns lite konstigt.. Men imorn får man storhelgsob :-D Tackar för det!!

Saknar en bebis, måste åka o hälsa på!!! Saknar förresten alla där bebisen finns :-)) Kommer snart till er <3

kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Elin - Gravid v.34

Tack för gissningen :) hoppas du får en trevlig vecka!

2011-04-25 @ 10:14:13
URL: http://summermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0