Vilken underbart härlig vårdag

Det har varit såååå härligt idag! Vädret, maten, sällskapet och myset!!

Att få vara hos vänner med egen trädgård, få grillat mat och sola samtidigt, t om kratta lite löv... Barnen kan få hoppa på studsmattan, leka i sandlådan, springa av sig på en tomt stor som 2 fotbollsplaner (typ) och bara få uteluften som jag alltid tyckt varit jätte viktigt...







Sista fotot är en gammal tvättstuga, min väninna o hennes familj bor utanför stan i ett gammalt torp. Super coolt o fint!! Dem ska ev sälja sitt hem, men det återstår att se...

Nu ska jag slappa o kolla på tv. Sedan får vi se att ifall jag får lite läst av boken igen... Jag har inte pluggat nåt denna veckan måste göra det!! Men det e ju så skönt med påsklov ju :-D

kram på er alla :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0