Att vakna tidigt! och barnvakt......

Jag gillar inte att vakna till "mitt i natten" och känna en obekvämlig känsla som jag vet beror på situationer som jag är inne i på grund av mina känslor och inte av förnuft. Att hela livet gå efter sina känslor kanske inte är den bästa lösningen. Jag kanske ska tänka på att vilket alternativ som blir bäst för en lycklig framtid. Inte sträva EFTER SPÄNNING I LIVET!! Sluta att bete mig som en självisk person men blir jag lycklig om jag inte följer mitt hjärta??? tror knappast det heller!!!!


Föregående inlägg skrevs väl i förrgår natt men den publicerades ej. Låter den vara....

Just nu är jag barnvakt åt två småpojkar. Jag kom hit ca 7.30, men hade det lugnt med att läsa morgontidning och dricka morgonkaffet. De sov till 9.00. Så skönt! Vi har städat i deras rum för jag gillar inte att trampa på legon!! ;-))

Det vart en betydande städning som jag hoppas mamman o pappan blir glada över :-) Men det bästa är ju att inte behöva trampa på legona längre. Nästa gång vet jag att rummet kommer se likadan ut. Men barn ska ju få leka. Det tråkiga är att det är svårt att plocka undan en lek innan man startar ett annat. Sen hittar man ju inga leksaker om man bara låter dem ligga där vart man stannat leken......

Ikväll ska jag verkligen göra min kväll!!! Har drickat på kylning. Jag lovar jag kommer att öppna en cider när jag kommer hem. Roligare att fixa sig då :-)) Tråkigt med vädret pga frisyrer, om jag plattar håret då kommer det inte att hålla så funderar på en uppsättning a`la lill-lillsyster :-D Hon kan detta med hår inte konstigt för hon har ju gått utbildning till frisör. Det har jag tjänat tusentals kronor på.... Tack älskade syster!!

Nu ska jag gå ifrån datorn ett tag igen ;-))

kram på er läsare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0