Lite kluven som vanligt :-/

Jag vet varken ut eller in. Det känns så osäkert detta som vi har, samtidigt som det känns så perfekt. Mina känslor för dig är betydande för att jag ska orka vara kvar hos dig. Du kommer att vara borta i några veckor och jag kommer att sakna dig så fruktansvärt mycket!! Det är ju inte direkt nu som du ska åka så vi får ju ett par månader på oss att hitta en djupare relation om den inte slutar redan innan. Jag ska inte bli en som hela tiden ringer o smssar men jag måste få ett svar ifall jag gör det. Annars blir det likadant som sist. Jag kommer inte ge en chans till. Denna chans har du fått och om du inte tar den då kan vi glömma en framtid ihop. Jag saknar din famn, men ikväll ska jag bara vara hemma med min älskade lillgrabb. Vi behöver en kväll innan han ska till sin pappa. Ser honom nästa gång på måndag kl.15.00 hårt men sant. Jag kommer ge helgen till dig men om du inte vill vara med mig så avgör det vår framtid. Kan inte bara ses i veckorna och sen inget på helger.

Kram till min Uunoseni ;-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0