Singel igen :-(

Det blev inte så långvarigt med killen jag träffade senast. Han var en jävel på att charma kvinnor! Jag vart en av hans, som jag uttrycker det OFFER. Han pratade mycket om framtiden och hur jag var "fru". Jag var inte riktigt van vid det och jag som trodde på hans ord. Han var väldigt omtänksam och bra, men alltid när helgerna kom då var jag som luft för honom. Han betedde sig som om han varit kungen i hela riket. Han var inte ens bra på saker som kan vara viktiga i ett förhållande, men där trodde han att han var bäst :-P Tror att det bara skadar framtida flickvänner.. Jag kan vara utan honom samtidigt som jag vill träffa honom igen. Så sjukt det känns :-( Känslor kan skada hela ens självkänsla/förtroende. Det har verkligen gjort det efter att han varit psykiskt jobbig, sagt ord som känns väldigt smärtsamt, betett sig som ett riktigt svin, ljugit rakt upp i ansiktet, hållt kvar mig trots att han inte ville, han har helt enkelt blåst mig på allt som jag trodde fanns mellan oss och till sist gjort så att jag hamnat i botten igen :-(...


Åter igen ett gammalt inlägg som skrevs förrut. Första utkastet försvann så jag vet knappt vad jag skrivit i detta inlägg :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0