Sjuklingen

Jag har varit mer borta i huvudet än vad jag brukar idag ;-) Jag har nämligen blivit lite sådär lagom förkyld. Matt i hela kroppen och halva knoppen.... Jag hoppas att inte Kevin blir sjuk. Han ska ju på kalas i bowlinghallen på söndag, hans pappa gav t om lov till det :-O det är verkligen kors i taket det.

Jag har haft besök i 2 dgr nu. Väldigt uppskattat. Jag vill ju ha det idag med men personen i fråga har visst andra planer. Svarar inte på sms :-( Jag som är ledig imorn och allt. Men inte barnledig så det blir att åka och lämna honom till skolan.

Nu ringde personen :-D Men tyvärr ses vi inte idag som jag skulle ha behövt. Kramar och mys... Han kommer vilka ändringar det blir :-)) Han skulle t om handla på vägen hit <3 Måste ju ha lite här hemma så jag klarar mig.

Febern har kommit nu så hoppas på att den inte höjs för mycket för jag klarar inte av att gå med för hög feber, sällan sjuk men när jag blir sjuk då blir jag väldigt sjuk. Jag låter som en karl som är sjuk men vad ska jag göra ;-)

Nej men nu ska jag lägga mig för lite vila.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0