1:a december

Tänk vad tiden går fort redan inne i december :-)) Gillar det i massor! Idag har vi varit hemma hela tiden efter jobb o skola, fixat middag, tänt ljus o bara varit. Så skönt!! I morgon tänkte jag desamma kolla på IDOL o äta skräpmat vilken lyx :-D

Nu har min son skrivit en önskelista:
1. Sudd
2. Lego
3. Hockeyklubba
4. Bandyklubba
5. Fotboll
6. Playstation 3
7. Converse skolväska

och givetvis en Iphone men det vet han att han inte får så han har slutat tjata om den :-) Aldrig att min 9 åriga son skulle få en mobil för flera tusentals kronor bara för att andra bortskämda barn ska få osv... Min son får det han behöver o lite mer ibland men kommer inte vara den mamman som klagar på att hur dyrt det är med barn bara för att man ger med sig.......
Nu får man tänka på att vilket av detta som jag ev köper i tomtesäcken i år ;-)
Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen.... kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0