En härlig söndag

Vi vaknade rätt så tidigt jag o min son. Min syster sov nån timme till. Så skönt att jag åkte hem efter festen. Jag tyckte att 7 timmars festande räckte. Det tråkiga var ju att jag o Amelia hade pratat om att gå ut igår kväll. Men jag glömde totalt bort det kom på det imorse när man satt i köket o åt frukost. Hon bor alltså granne med mig o jag kollade upp på hennes balkong. Då utbrast jag att Nej men Amelia o jag skulle ju ut igår kväll... Men vi drack lite kaffe idag istället så det fick duga :-))

Var även hos Sirpa som gav mig o Kevin ett Alla Hjärtans Kort. Jätte fint!! 
 
Kevin var på hans kompis kalas som även han heter Kevin. Han fyllde 10 år :-)) GRATTIS!!

Jag ska snart sova så ha det bäst mina läsare... kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0