Kevin har börjat på Friidrott

Kevin var så duktig i friidrott. Han tyckte det var jätte kul. Kostnaden är ju endast 50 kr/termin el år... Billigt!!! Det verkar vara så kul också. Jag o min väninna ska börja gå runt i ring medans barnen leker av sig lite energi :-P Efteråt åkte vi till MAX jag hade ju 4 st rabattkuponger på menyer. Gott var det rekommenderar orginalmenyn före maxmålet....

Barnen spelade på deras XBOX ett tag o jag var lite barnslig som vanligt. Men kul hade man igen :-D Det är så skönt att ha vänner att skratta med.... Man blir på mycke bättre humör :-P

sen var det bara att göra läxor, fixa till kaninburen o morot och bada. Sen somnar Kevin på soffan, tur att han har en jätte stark mamma som bär in honom till sängen :-)

nu ska jag stänga av här, byebye alla snygga människor

Kommentarer
Postat av: Marielle's frisörblogg

Välkommen till min nystartade frisörblogg!!

2011-02-06 @ 15:09:05
URL: http://mariellesfrisor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0