Ledig dag :-D

Idag har jag haft rätt mycket att göra. Jag lämnade Kevin till skolan o efter det åkte jag till mamma och åt frulle o drack en massa kaffe. Och t om muffins. Det var jätte smarrigt!! Tack mamma!! <3

Vi skjutsade även hem min moster till V-rås.. Vi fikade inte där, men hos en vän till mig fick vi glass o bär + kaffe. GOTT :-)

Gjorde en god chili con corne idag. Kevin åt upp allt :-D Så roligt att min jury gav mig topp betyg igen..

Friidrotten är verkligen poppis hos Kevin. Han vill dit igen på onsdag :-)) Han o hans klasskompis spelade bangolf, först skrev vi upp resultatet, men det var lite svårt för dem så vi lät dem bara ta en bana dem ville testa till slut..  Då tyckte dem båda om det. :-D I sommar ska jag passa på och spela mer utomhus i Vilsta o den där äventyrsbanan vid Odlaren... Det blir kul....

Saknar min bortgångna syster JÄTTE mycket ikväll... kram på dig M <3

kram på er med, nu ´ska jag sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0