Sportlovsveckan 2011 del 1

Vi har hunnit umgås med vänner. Åkt lite skridskor, varit hos mamma/mormor. Vi var till Kevins gudmor Heidi o familj i måndags. Min älskade lilla gudson Dex o jag dansade för fullt, han är så gullig för att han tar efter jätte mycket just nu. Så fascinerande att se! Min plutt <3

Igår var vi på Friidrotten, men min son ville inte alls vara med, han tycker att det är roligare när det är vanlig friidrott sa han. Sen efter det vart det Faktorimuseèt för lite legobyggande. kevin gjorde en cool actionbil med eldsprut o allt :-)) det var någon Legobyggartävling. Det var kul. Sanna o hennes familj, hennes väninna o hennes barn var också med. Om Kevin skulle ha varit på bättre humör då skulle allt ha varit ännu roligare än vad det vart.
Vi var även hos Kevins klasskompis då jag o hans mamma gick på långpromenad, riktigt skönt!! Det blir jätte bra med en massa fysisk rörelse.

Idag dansade vi Zumba, jag, Lena och Jacqueline. Jag vill börja på det men får se om man har råd :-)) Det är bättre ifall man får betala varje vecka men om man ska betala hela kursen på en gång e det mycket pengar..

Min mamma är bäst på matlagning. Vi har ätit hos henne 2 ggr nu, jag får laga mat åt henne under helgen. Då e min älskade lillkille hos sin pappa så då vill jag laga mat åt någon så jag slipper äta själv, smart va?? Kanske lite kycklinggryta o ris ena dagen o tacopaj andra...

Imorn e vi lediga igen me like!!! Ska bli lite kompisar, klädtvätt och ärenden till MDH ( Mälardalens Högskola) lämna in ett papper om förhandsbesked.

Hörs imorn, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0