Sportlovsveckan del 2

Igår var vi med Kevins basketkompis Pontus och hans mamma o syster Stina på Isstadion efter lunch. Sen åkte vi hit för lite fika. Tiden gick fort med lite studiesnack och tittande i HMkataloger ;-))

Sen på kvällen vart det basket och sen åkte jag med Kevin till hans klasskompis där han stannade för att sova över, de hade haft jätte roligt. Byggde en koja i skogspartiet när hans kompis. Det är så kul när dem är ute i naturen och leker. inte bara spelar Wii eller på datorn.

Kev e hos sin pappa, jag talade om tiden för Operationen för hans pappa så nu vet han det. Jag vabar hela dagen och ev nästkommande dag eller dagar. Det berorpå hur detta påverkar min son. Han tycker detta är ett känsligt ämne, stackars mamma lilla älskling.


Ikväll var jag på värsta brudkvällen hos Sirpa o hennes döttrar, julia var även där. Vi kollade på Lets Dance och åt lite kebab o pizza. Jag skulle bara fråga efter numret till våran favvo pizzeria Roma, då frågade S ifall jag ville till dem så jag slapp vara ensam <3 Jag uppskattar när mina vänner tänker på mig när jag blir ensam, jag gillar inte att vara själv. Saknaden blir för stor ifall jag är själv mer än nån timme. Det är bara så som jag känner, jag är ju så van att ha Kev hemma jämt ju :-((

Nu ska jag kolla på resten av LD sen får vi se ifall jag somnar eller inte ... Ha en underbar kväll/natt 

byebye/Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0