Tror detta stämmer!

Flest B – Lyssnaren

Du är personen som dina kompisar alltid vänder sig till när de behöver berätta något i förtroende. Du har något som gör att människor känner tillit till dig. En bra lyssnare som ger goda råd först när någon frågar efter det. När du berättar något så förstår alla vad du menar, och du har något som gör att människor ser sig sedda.

 

Yrken som passar dig:

 

Lärare

Psykolog

• Terapeut

• Bilskollärare

Kurator

• Personlig assistent

• Präst

Reseledare

• Simlärare

Sjuksköterska

Fritidsledare

Undersköterska

• Förskollärare

Idrottslärare

Studie- och yrkesvägledare

Sjukgymnast

Frisör

Ambassadör/diplomat

Arbetsterapeut

Diakon

Dietist
 
Det roliga e ju frisören som ligger med på listan. Min syster går ju sista terminen på frisörprogrammet. Dem är ju också "psykologer" på sitt sätt :-)




Jag vaknade av blåsten ute. SURT!! Men nu äter vi lite grötfrukost innan jag lämnar Kevin till skolan. Det blir att åka till min vän som ska hjälpa mig att sätta i spolvätska, till grejen hör att jag kan väl det själv, men förra gången råkade han hälla i fel vätska. Det e lite svårt att få framrutan ren nu kan man säga, med kylarvätska :-)

Grymt fin vinter väder vi har! Snön ligger fin utanför våra fönster :-)) Jag älskar snön, skulle passa att bo i Norr..

Vi har lyssnat/kollat på Vakna med the Voice. Det e rätt skönt att bara få vara o äta frulle framför tv:n...

Måste dra om 5 min så man hinner till skolan i exakt rätt tid...

kram på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0