Uppe med tuppen om inte tidigare

Jag vaknade strax innan 5.00 i morse... Tror att jag har för mycke i tankarna och jag somnade kanske lite tidigt igår??

Jag kommer nu att kolla på första skoluppgiften till skolan som börjar 21 mars. Tänkte jobba hela mars, så jag vill verkligen börja redan nu för matten kommer att ta en massa tid från mig.  Matten har jag inte fått besked om att vilken bok det ens blir så börjar med Svenska B nu...

Nu vaknade även min lilla prins så jag får fullt upp med andra ord :-P Ska fixa frukost så vi får i oss lite mat, sen e det bara att ta det lugnt fram tills det e dags att åka till skolan och jag har lite ärenden jag ska på... Måste få lite gjort såhär på min lediga dag :-)

Jag måste få ihop ett arbetsschema som passar min skolgång, tror det räcker med ca 4-5 dgr i månaden. Vill ge skolan en ärlig chans så jag kommer in i skolgången innan HÖGSKOLAN. Måste säga att jag kommer vara så stolt över mig ifall jag får en annan utbildning, högre än vissa som är chefer t om ;-) hahaha det e ju lite skrämmande att man kan bli chef på lösa grunder och inte ens kunna vara en bra chef utan en som mobbar o särbehandlar folk usch för sådanna idioter. Idiot är mitt nya ord för sådanna människor som kan dra ner ens självförtroende genom sitt äckliga beteende! Jag ska bli den glada spralliga Anette igen så det så hon kommer inte att vinna över mig. Tack bloggen för att jag kan skriva av mig lite.... Jag kommer att sakna några kollegor jätte mycket, men sånt är livet man måste gå vidare om man känner att det verkligen är dags för det.

Vaddå vaknat för tidigt!?? hahahha Jag är bara så trött på vissa....

God morgon på er alla... Hoppas ni får en lika härlig dag som jag ska ha.... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0