Veckan i helhet

Måndag: Det var en rätt vanlig dag, jobb o sen friidrott för min son.

Tisdag: Minns inte :-/

Onsdag: Jag följde med min sons skola till Isstadion. För nästan 4 timmars skridskoåkning. Jobbade kväll. 
Ella var här en stund efter skolan.

Torsdag: Jobb och på kvällen vart det basketträning för min son.

Fredag: Jobb igen :-/ Efter jobbet åkte vi till Kevins klasskompis, storhandla åt mamma, hämtpizza och Lets Dance.

Lördag: Kevin hade 3 basketmatcher ggr 20 min. "pluggade" lite Matte A till mattetestet på måndag. Jag, Kevin, syrran, kevins basketkompis Pontus och hans mamma o syster åkte till Max för mat. Mums!! Kevin fick följa med dem hem :-D
Var på Jonas 40 årsfest där var det helt ok, med smörgåstårta o gratis dryck :-D drack lite öl. Råkade få öl på min fina vinterjacka, så den ska tvättas imorn :-P jag åkte ner på stan med Dick och Johan. Det var en sådan kö till Harrys så vi gick in på Time Out. Där var det inte så kul förrens Per kom till vårat bord. Jag ifrågasatte om en viss händelse som inträffat tidigare år. Han sa att det inte stämmer, men vet ej vad jag ska tro. Vi pratade i 1 timme sen hade jag en helt annan bild av honom :-P efterfesten vart speciell och mycket trevlig ;-) Värmeljus i den öppna spisen. Mysfaktorn var på MAX!!

Söndag: Mys!!
Vi åkte o lämnade hem Marielle, sen åkte vi till Stadsparken för att åka skridskor med Pontus o hans familj. KUL!! Träffade Sabina o hennes familj som fått utökning med 1 dotter till (8 mån). Vi ska ses nångång i framtiden typ :-) fikade hos Pontus o co. Gott, godaste sockerkakan jag smakat tror jag minsann :-) Jag o Kev åkte till mamma o syster för dem bjöd oss på Tacos/Nachos TACK MAMMA O SYSTER!! Kev ska sova hos dem för imorn ska jag till Komvux för mattetestet. Synd att P har sina barn annars skulle jag ha åkt dit.. Vill ju mysa igen :-O

Nu ska jag stänga av här, men detta e det som hänt som jag minns iallafall, kan ha inträffat en massa annat men kommer inte ihåg :-))

kram/ Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0