Dagen med mycke skratt!

Idag har jag tagit bort granen, julsaker och bytt gardiner i alla rum, ej Kevins dessa e bra där inne, men i alla andra rum hade jag så juliga gardiner. Tänkte ha kvar stjärnan i vardagsrumsfönstret och ev i mitt sovrum. Tror jag tar bort den på mitt rum den som står på fot... Byter bara till vanlig lampskärm :-))

Vi åkte till Strömsholmen med min väninnas (Katis) hund Amy. Det gick bra men det var långsamt. Vi hade as kul, som vanligt. Magknip av all skratt... Tack vännen för att du ger mig så mycke positivt i detta elände jag lever i just nu :-D

Burger King gav alla oss 6 pers maten gratis :-) Typ kortterminalen var sönder vilken tur man kan ha ibland :-P Det var gott men konstigt ff jätte mätt vi åt för flera timmar sedan, skumt. Dem har nyss (igår tror jag) öppnat BK här i Etuna... Bra det ;-) Kati åkte 1 extra varv i rondellen, vi hade lite svårt o veta att hur man åkte till BK :-) Kati vart lite skraj att polisen åker ju efter oss får vi åka ett extra varv i rondellen, då svarade jag att här i Sverige e det 1 extra varv som gäller o i Norge max 7 varv hahahaha Ett dåligt norsk skämt ;-P

Nu tänker jag kolla på tv tills jag blir supertrött. Imorn ska ju jag på utbildning, skönt att slippa jobba ju ;-)

Jag måste säga att det är helt underbart att Sanna bjöd in oss hos dem imorn lockade med hennes mat då kunde jag ju inte stå emot. Tyckte först att det var lite sent men jag skulle ha fått göra mat här iallafall så hellre äter jag tillsammans med hennes familj o min son <3 TACKSAM ÖVER DIN VÄNSKAP!! <3

kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0