Duktig tjej alla killar tycker om dig alltså....

Jag sitter i vardagsrummet och Kevin e på sitt rum. Jag hör Kevin prata med sin kanin.
- Duktig tjej Molly, alla killar gillar dig, alltså kaninkillar....

Han är så söt emot henne...

Idag jobbade jag till 14,00 hämtade Kevin från mamma/mormor och syrran. Han hade det jätte kul med dem. Dem hade bakat muffins och när jag ringde till mamma hörde jag hur syrran o Kev skrattade åt något på datorn. Så en underbart lycklig mamma åkte hemåt med en lycklig son :-) då är man riktigt nöjd :-)

Idag gick jag för att boka tvättstuga men jag hoppade över det idag och tvättar imorn istället. Orkar inte helt enkelt göra någe annat än slappa o göra middag, det som man är tvungen till helt enkelt...

Idag var en bra dag på jobbet. Vi hade inga klimakterikossor som suckar när man har det roligt och skrattar! Det skulle underlätta ifall dem gick i pension 10-15 år i förväg :-)) Vad mycke trevligare vi skulle ha det vi "ungdomar" ;-)... Är det bara jag som vill ha det mer lättsamt och roligt i personalgruppen? Samtidigt kunna ha yttrandefrihet som vi har i detta land?? Den värnar jag om och använder mig utav lite varje dag :-P

Nu ska jag inta liggläge o kolla på tv eller film, ska kolla med pojken min om han vill joyna mig eller inte..

Ha en bra dag! heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0