Första inlägget för detta år

Vi har haft det helt ok i helgen och i början av denna vecka. Vi var på kalas i helgen då söta Pamela fyllde år <3



Hennes tårta var en aning tjejig kan man säga :-)


Himmelskt go var den. Ska göra en liknande tårta i sommar med färska jordgubbar, mums!!

Igår kom vi hem efter jobb och skola till råga på allt somnade både jag o Kevin i soffan framför tv:n. Men det behövdes nog. Jag skyndade mig att laga mat, rödspätta, egen potatismos och färdig remouladsås. Tog med resterna till jobbet idag, med morotslåda och oliver till, väldigt gott...

Idag var vi till våra kära vänner Heidi med familj. Dex är så gullig så jag skulle behöva träffa honom varje dag.. En daglig dos av min yngste gudson <3

Våran kanin är kräsen, hon vill inte ha Icas fullkostblandningen, men äpple o salladsblad går bra. Som tur e hade vi en skål med den förra maten. Men hon äter bara vissa grejer från den med :-( Vill hitta någon som hon skulle gilla mera. ska testa oss fram lite... kommer testa lösvikt maten i djuraffären, så hoppas den smakar :-)

Imorn har jag semester, loving it!!! Kevin har ju tandläkartid så hade ändå vabbat halva dagen så då tyckte lilla jag att jag skulle vara ledig hela dagen. Bara vara! Vi ska nog vara med Kevins klasskompisens lilla familj. Tror på lunch ihop, lite utelek och allmänt roligt!!

nu ska jag lägga mig o mysa framför tv:n...

Ha det bra, kram på mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0