FREDAG

Jippiiii idag är det fredag innan min lediga helg <3 Det ska bli så underbart att vara ledig lör-sön. Vi får se hur vi gör imorn, men idag är det endast tvättning av plagg och Lets Dance på schemat. Det ska bli så skönt att bara få vara inte ha en massa planerat. Förvisso imorn får vi se hur det blir, jag är bjuden på plankstek och ev vin imorn :-) Tror han kan laga mat faktiskt :-D

Jag vaknade drygt en timme innan jag egentligen hade velat vakna :-( Men då hinner man få lite tid för sig själv, inte alls fel. Så nu ska jag passa på o dricka lite te och äta en kalkonklädd lingongrova ;-) Ska bli gott innan jag väcker en mini-me björn som sover... Han är så söt när han sover, men ännu sötare när vi myser och har det allmänt trevligt. Filmer och andra roliga aktiviteter som skridskoåkning är super kul!!

Jag får ta foto på min fina blomma så jag kan dela med mig av skönheten ;-)

kram på er alla en underbar fredag att vänta sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0