Hemmadag....

Jag bara gillar denna fina blomma...




Den livar upp mitt kök, tänker köpa en till likadan nästa gång jag besöker Växtriket.

Jag ska även köpa lite olika fina detaljer till Malins 30 årspresent!! Har 2 saker klara men måste få till presenten precis som jag vill ha den. Det måste bli något som jag minns från våran lektid när vi var små, och annat perfekt!! Hon är mycke för detaljer som berättar typ en historia eller så...

Vi har kollat på en finsk film idag, den var bra men en aning lång bara, 3 timmar. Jag somnade inte ens men det var en bra tid att kolla på film på :-D Täällä PohjanTähden Alla heter den. 3 finska pinnar av 5 möjliga :-D

Det är bara att stänga av här o gå o sova snart, lite seg idag.... byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0