Jag är inte riktigt i form till att somna ännu.

När jag kom hem från jobbet ikväll så hade jag fått brevet jag bara var tvungen att läsa fasten den var på 16 sidor. Jag kanske borde ha väntat tills jag kom till min väninna så vi kunde ha läst den ihop, men som tur e kunde vi prata per telefon istället!! Tack Heidi du är min ängel, du räddade min sömn inatt tror jag :-)

I helgen ( jobbar helgen) får vi se hur mycke tid man har över till att redigera vissa delar i brevet. För fel hittar man ju lätt när det gäller viktiga saker som avgör en viktig del av våra liv. Jag ska vara stark för din skull min älskade K.... Allt kommer gå bra bara vi har varandra så kommer vi långt, hur långt som helst :-))

Våran kanin gillar inte oss idag, stackarn har inte varit ute ur sin bur idag. Hon går inte ut mitt på dagen, jag låter buren vara öppen men hon går väldigt sällan ut. Hon har fått för sig att tiderna hon vill ut på är bara tidig morgon eller på kvällen. T om kaninen vet vad hon vill här. Sådan matte sådan kanin ;-))

Nu ska jag försöka lugna ner mig med en film. Kanske passa på att ta en komedi eller romantisk film som varken min son eller någon annan tycker om, bara jag typ hahaha Jag har ju några lånefilmer så ska nog kolla på en av dem..

kram på er alla!! / Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0