Jag bara älskar mina vänner

Idag tog jag semester idag, behövdes för att jag skulle orka med allt som händer o sker. Vi sov till 8,30, skönt!! Men som vanligt vart det bråttom till tandläkaren fast tiden var 14,15. Det jobbiga var att hinna med lunchen innan tanden skulle lagas. ;-)) Jag tar det lilla lugna på mina lediga dagar...
Vi åt kinamat hos min mamma o syster, så gott!



Kevin var jätte duktig hos tandläkaren idag, men han fick tårar i ögonen iallafall tyckte synd om honom.

Efter tandläkaren kom våra vänner på besök, jag bjöd på persikoglass och kaffe. mums!! Min kusin ville bara ha svart kaffe. Men jag tvingade i honom 2 praliner åtminstone ;-)

Dagen vart jätte rolig pga besöken vi hade :-) Nu måste jag diska, det e såååå tråkigt!!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0