Perfekt fredag!

Efter jobbet åkte jag o hämtade min pojk från skolan o sen mamma o syster till oss. Sen efter lite iordningsgörande tog vi stegen till min bil o gasade mot Västerås! Efter ca 40 min klev vi in i min mosters lägenhet. Där var även min kusin o hennes gulliga barn. De ska tillbaka till Göteborg imorn :-( men när hon kommer hem ska hon kolla om o när dem har planerat in något så att det inte koliderar med min semester! Ska redan nu boka in mina semesterplaner så man har allt klart. Göteborg, ev Finland, Danmark eller utomlands..

Nu har vi varit hemma sedan 20.00 kom alltså precis hem till Lets Dance. Nu ska jag släppa datorn så man kan kolla på tv lite mer ostört...

heippa mina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0