Skridskor på mina fötter??!!

Ja tänk er, jag har idag varit med min sons klass och åkt skridskor :-D Det var jätte kul. Trodde att jag skulle ramla men icke sa Nicke. Inte en enda gång. Duktiga jag som aldrig åkt skridskor. Har varit livrädd, jag slog i huvudet som liten, det kanske är orsaken till att jag ibland är lite korkad???
Ska göra om det snart igen!!

Idag var jag o fika hos min väninna innan jag hämtade hem Kevin fr skolan. Vi kollade på en finsk film jag lånat av min moster o dem, den heter " Mitä meistä tuli" Den var as bra, men efter att man kollat på en film som handlar om detta börjar man tänka på livet...

En annan väninna kom över på kaffe o vi delade på semlan som jag inte orkade äta när mina systrar köpte varsin semla :-)) Tack för den!!

Sen har jag o Sirpa varit iväg till Växtriket. Jag köpte en jätte gullig blomma till köket, ska köpa en till, sen köpte jag även ett vitt hjärta av "metall"... Så roligt att förnya lite i hemmet, ska byta ut dem andra blommorna med.

Vi har haft en bra dag så härligt att få vara ledig med sonen!!! <3

Ha det bra för nu ska jag kolla på Spårlöst idag var en jätte gullig 21 årig kille med, om alla var lika charmiga skulle denna värld se bättre ut...

byebye

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-26 @ 18:06:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0