Ullared

Den 17:e mars ska jag, Lena och Jacqueline åka o shoppa på Gekås/ Ullared. Vi åker 2:00 på natten, det ska bli så kul!! Kommer kolla efter jackor o lite fin heminredning lite lego kanske :-))

Slippa köra bil själv, det är det bästa, plus att det kostar 200kr att sitta på bussen :-) Jag ska spara lite pengar från 2 följande löner så man kan shoppa lite extra därifrån :-))

Kevin var hos Tandläkaren igen idag, sen åkte jag och lämnade honom till hans mormor. Medans min syster o jag storhandlade åt mamma. Kevin var tvungen att sysselsätta sig med något ( fick ej dricka eller äta) så jag sa att han får göra läxorna o bada innan vi kommer tillbaka. Han hade gjort som jag bad honom. Det gör mig glad :-)

Vi tog ut Molly från buren (läs Kevin) Han myste med henne, klappade o hade henne i famnen... KÄRLEK!!

Ha det bra!  nu ska jag kolla på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0