Helgen i stort

I helgen har vi hunnit att ta det lugnt och farit hit o dit. Det är så underbart att jag inte är beroende av att festa har inte gjort det sedan, vänta ska se om jag finner svaret på bloggen........

Oktober som jag ser det. Ska ev ut nästa lördag ;-)) Vi får se hur det känns då. Kanske bra att passa på sen e det ju Malins 30 årsdag.. Så roligt sååå...

Vi var till Heidi o co. Dex är stor o söt!! Snart e det ytterligare en bebis där. Jag skulle kolla på ett ovanligt pojknamn, så imorn när jag e ledig då ska jag spana runt lite :-))

Kevin hade basketmatcher ggr 4 idag. Det gick jätte bra!!! så roligt att se på när grabbarna är så duktiga...

Nu ska jag kolla klart på en film så god natt på er alla :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0