30 januari 2011

Igår var vi och åkte skridskor på isstadion. Men det var kanske inte så smart med min onda rygg. Ryggen kändes som en "dyngkraft" ondare har det inte varit sedan i somras el början av hösten. Massage fick jag minsann men kanske lite för hårdhänt. Jag har nu ondare på vissa ställen men ryggen känns inte lika spänd.

Jag vart bjuden på en himlens god plankstek igår. Vinet lät jag bli men drack en öl åtminstone.


Bilden är lånad men portionen såg nästintill ut såhär. Med färsk sparris inlindad i bacon MUMS!

Jag hämtade Kevins MeandI kläder igår. Dem var fina, verkligen finaste laget :-)) RESPECT ME står det på tshirten och munktröjan...  alla barn skulle ju få bära den budskapen!! Coolt samtidigt som det är viktigt med respekt oavsett ålder!!

Vi har gjort egen pizza ikväll, till lunch åt vi lite pannbiff hos mamma... Otroligt gott allt smakat :-))

nu ska jag kolla klart på filmen och sen sova.. god natt på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0