Bio o utekväll

Idag ska vi, jag o min kollega, gå ut och äta lite o ta några cider. Sen ska vi även gå på bio. Äntligen blir det av att man går ut och har kul. Jag har inte varit ute något mer än i lördags nu när jag har haft en veckas barnledighet. Jag gillar inte att dricka en massa till maten osv. Jag dricker för att det är gott :-)) Och då när jag vill bli lite runt om fötterna :-)

Jag fick även ett telefonsamtal från min väninna som undrade ifall vi ville sova över hos dem i deras sommarstuga imorn, självklart!!!

Min mamma ringde mig också. Kanske ska åka till henne så vi kan åka o plocka blåbär. Hon ville ju det :-)) Nu åker jag till henne :-)) Kommer verkligen att njuta av denna dag, med en massa att göra. Det såg först ut som om jag skulle få vara ensam hela dagen men icke sa Nicke :-) NJUTER!!!!

Ha en underbar torsdag!! kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0