Juli 10, 2011

Det känns i mammahjärtat när inte jag kan göra något åt att min son är ledsen :-( Jag blir så sur på hans pappa som inte kan lyssna på hans förstfödda mer än han gör. Varför kan man inte göra en enda sak för honom som dessutom skulle ha varit gratis för honom. Han har ju parkenkortet och allt. Han ville så gärna ha gått och sett Sean Banan, men icke sa hans pappa. Så synd om min son!!
Han vågar inte ens ringa mig mer än i smyg, vilken pappa är så ful mot sitt barn att inte låta honom prata med sin egen mamma!!??

Nu har vi iallafall fått säga god natt för ett tag sedan. Jag satt även på högtalarfunktionen så han fick prata till sin kanin, dem verkligen gillar varandra de två sötisarna... Saknar min son jätte mycket!!

Idag har jag bara legat på soffan, tänker verkligen fortsätta med det!

kram på er!! och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0