Gårdagen i stort och pajbak idag

Vi åkte och badade lite igår. Jag var i 2 ggr snabbt. Det var skönt det. Första doppet för i år, kanske åker och gör det en annan dag också får se :-)




Efter badet åkte vi tillbaka till min väninna Katis sommarstuga. Där spenderade vi ett antal timmar med att bl a plocka blåbär.




Kevin och Amy (Shamy)

Barnen var så duktiga att plocka blåbär så idag har jag gjort denna :-) Klar om ca 10 min :-)





Det bästa är ju att barnen är på väg till Hemköp för lite vaniljsås och glass nu. Slippa se dem vid tvspelet hela tiden :-P Doftar iallafall ljuvligt!!

Det har varit så underbart att ha mina syskonbarn här passat på innan Kevin ska till pappan sin och vi alla ska ju på varsitt håll på semester. Vi till Danmark och de till Finland... När Kevin kommer hem är det bara en kort stund tills vi åker :-) Får helt enkelt passa på att fixa skoluppgifterna innan vi åker så jag inte behöver ha så mycket kvar. Vill ju ha semester också..

Nu kom pojkarna med vaniljsås och glassen. Gott!!!

Ha en underbar dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0