Både kärlek och avsky

Alltså jag vet f*n varken in eller ut i denna situation jag lever i. Jag vill verkligen!!! Men samtidigt vill jag inte. Det är inte bra för mig själv att fortsätta leva i förnekelse. Att behöva vänta o vänta o vänta... VARFÖR???? Vad är det med min hjärna som gör detta möjligt!!???? Det är väl bara att göra slut på detta och gå vidare?? Nej lilla jag kan inte göra det, VARFÖR????

Ska jag behöva lida mera? Ska jag behöva inse att jag får leva så här i resten av mitt liv? Eller ska jag bara bli deppig och fortsätta mitt förra liv? Eller stanna kvar och inte få allt det jag alltid drömt om? VARFÖR just JAG??!!?? Det känns så orättvist, varför är livet så j*vla orättvist?? Vissa lever rättvist i hela sina liv, varför får inte jag vara en av dessa människor??

VARFÖR INTE?........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0