Barnvakt och Parken Zoo

Nu har vi varit barnvakt åt syskonen Tristan, Thelma och Vilmer. Det gick helt ok. Men idag är jag lite trött kan vara att det var lite svårt att komma till ro igår kväll/natt. Så sött med många barn.

Idag fick vi tag i ett Classic Mastercard så nu har vi parken kort till ZOO/BADET/ÅKBAND så perfekt!! Nu är det bara att åka dit om man inte har något annat för sig. Hoppas på att orka simma längder när jag har fixat lite med skolan och har tid över. :-)) Kevin är ju på kollo i 2 veckor från 20 juni. Men bara på dagtid, så där har jag ju lite egen tid som jag kan utnyttja :-P Åka karuseller tills vi spyr ska vi också passa på att göra flera gånger i sommar :-)) Gillar verkligen Barnens Zoo. Alltid lika kul att gå in där... Tog en massa kort med Sannas kamera hoppas att få ta del av dem snart.

Beställde en klänning till midsommar. Hoppas den passar mig.. Tänkte ha visat er den men verkar ha beställt den sista för klänningen är borttagen från www.Nelly.com... Den var iallafall blommig, en romantisk sommarklänning med rosor på :-)) Längtar tills den kommer. Jag fullständigt ÄLSKAR klänningar!!!!

Nu ska jag slappa ska ju jobba (!) imorn.

kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0