Cykeltur

Vi cyklade till Slagsta för att gå på loppis, tyvärr fanns det bara en bok jag ville ha och en Bionicle till Kevin, sedan cyklade vi till ÖoB o köpte varsin dricka, så varmt!! Därifrån for vi vidare till Santessons loppis. Där hittade Kevin lite samlarkort, ett par shorts, ett par typ träskor (till mig) och en krokodil. Allt för 100kr billigt och bra :-))

Pojkarna har lekt jätte mycket!! Så roligt!



Dem var också ute med våran söta lurviga kanin Molly!!




Nu ska jag lämna hem min gudson Tristan.

Ha en bra lördag! Jag ska förresten ev. ut och kolla läget lite. Men vet ej ifall jag vill eller orkar. Det är säkert en massa folk ute för det är en helg då en massa folk kommer hem till stan pga långledigheten.

Byebye ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0