Danmarkresan bokad!!

Alltså jag ser verkligen framemot resan! Aldrig varit i Danmark, men nu kommer vi äntligen dit!! :-) ska åka dit med min "fru" Heidi o hennes man plus deras 2 yngsta barn. Det finns säkert en massa roligt att se där.. Bara att komma dit kommer bli härligt. Århus trakten blir det....






En person ville inte låta oss bo så långt från stället Heidi o co ska vara så jag blev lovad motellboende gratis om det inte kostade över en viss summa. Så omtänksam som vanligt :-)) <3 Så det kan bli en väldigt perfekt resa.. Det blir det!!

Ska snart drömma mig bort till semestern som inte en viss person kunde låta mig ta efter studierna. Vad förbannad man blir... IDIOTISKT BETEENDE!!

Ha de bra. kram på er

Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Hej!

Skulle du kunna rösta på mina 3 klänningar? (LÄNK PÅ MIN BLOGG) så röstar jag på din/dina? (:

Ha det bra!



btw, nice blogg! (:

2011-06-22 @ 18:29:28
URL: http://evesfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0