Klarat av svenskan :-)

Överlycklig har betyg i svenska b nu :-) Så underbart!! Den kursen vill jag aldrig göra om igen!! Och då menar jag ALDRIG!!!

Vi har varit hos mamma där min moster och hennes man från Finland är på tillfälligt besök. Imorn ska vi ses hos en annan moster på lite tårta, en tredje moster fyller hela 60 år :-)) Vi köper någonting ihop till henne senare för nu skulle vi satsa på studenten för min älskade syster och min kusin :-) På lördag smäller det!! Barn ledig och allt ;-)

Idag fick jag blommor av en speciell person, puss på dig snygging :-))



Inte ofta man får blommor så jag vart jätte glad... Så omtänksam är han :-D

Nu ska jag gå till min väninna har 30 min barnfritt. Kevin o Ella ska få spela tills Ella ska hem. Det klarar dem själva utan mig :-))

kram på er alla.

ps Idag är en väldigt bra dag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0