Midsommar/Juhannus 2011

Det kommer bli lite tråkigt med tanke på att jag inte har min son denna helg, men igår hade vi en mamma/son filmkväll. Den tyckte jag var så underbar tills han putta ner mig från soffan och jag landade på min axel. Den är fortfarande ond. Hoppas det inte blir värre då kan jag inte jobba :-O Jag som aldrig är sjuk, men det e väl dags för det nu då :-/

Jag ska iallafall till min mamma först på midsommarmat sedan ska jag ev skjutsa min kusin till hans polare sen får vi se hur jag gör :-)) Några olika ställen att välja på. Inte lätt att välja alla gånger..

Vi får höras när man har mer tid :-) Ska försöka hämta min kamera lite roligare att få upp lite foton ju.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0